پلاک و تابلو

ساخت پلاک و تابلو فلزی در پلاکسازی اطلس

مفتخریم اعلام کنیم انواع مختلفی از پلاک و تابلو را می توان در پلاکسازی اطلس سفارش داد. از استیل های حکاکی گرفته تا مدلهای چاپی آلومینیومی.. با کلیک بر روی هر یک از تصاویر پایین صفحه وارد گالری مربوط به آن ها شده و با مطالعه متن و دیدن نمونه ها با انواع پلاک های تولیدی توسط پلاکسازی اطلس آشنا شده و متناسب با کاربرد آن ها پلاک خود را سفارش دهید.

گروه اطلس همواره به عنوان یکی از قدیمی ترین و کامل ترین مجموعه های تولیدکننده و دست اول صنف پلاکسازی و تولید کننده انواع پلاک سردرب و پلاک فلزی در این سال ها شناخته شده و همواره کوشیده است در زمینه ساخت و تولید انواع پلاک، نشان سینه، لوح تقدیر و.. نیازهای مشتریان خود در حیطه مرتبط با ساخت انواع پلاک و تابلو فلزی را پوشش داده و به عنوان مجموعه ای خوشنام در صنعت پلاکسازی شناخته شود.

 

خدمات گروه اطلس در زمینه پلاکسازی

پلاک و تابلو استیل حکاکی

پلاک و تابلو آلومینیوم چاپی

تابلو و لوح های افتتاحیه

استند و پلاک رومیزی

تابلو و پلاک وکالت

تابلو و پلاک پزشکان

پلاک و تابلو مولتی استایل

پلاک پایه مبلی

مارک فلزی و پلاک مشخصات

تابلو، پلاک سردرب و پلاک فلزی استیل و برنجی حکاکی اسیدکاری

در پلاکهای صنعتی و تابلوهای سر درب و راهنما معمولا از جنس استیل ( بخاطر تنوع و مقاومت بالا در برابر شرایط جوی ) استفاده می شود. در واقع آلیاژی که پایه آن از آهن است و کمتر از ۲% کربن دارد استیل یا فولاد نامیده میشود. بسته به نوع و مقدار دیگر عناصر موجود در آن خواص مکانیکی نظیر سختی و شکل پذیری مشخص می شود. 

در واقع سختی و مقاوم بودن پلاک های استیل باعث شده است که امروزه شاهد استفاده آن بصورت گسترده در ساخت انواع پلاک سردرب و پلاک فلزی و صنعت تبلیغات باشیم. شیوه ساخت پلاک و تابلو استیل در گروه تبلیغاتی اطلس بصورت اسیدکاری بوده که پس از حکاکی توسط اسید طبق سلیقه مشتری رنگ آمیزی می شود.

برای مشاهده نمونه ها روی عکس کلیک کنید تا وارد گالری مربوطه شوید.

ساخت پلاک و تابلو آلومینیوم بصورت چاپی

در این مدل کار از ورقهای آلومینیوم مخصوص چاپ حرارتی استفاده می شود. این نوع ورقها وارداتی بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. در پلاک آلومینیومی چاپی محدودیتی در چاپ و تعداد رنگ وجود ندارد. چاپ روی آن بسیار مقاوم بوده و پاک نمی شود. ورقها به دو صورت طلایی و نقره ای هم مات ساده هم خشدار موجود می باشد. قابلیت تولید تیراژ بالا حتی یک روزه نیز از ویژگیهای بارز این نوع متریال است.

کیفیت این نوع پلاک در حال حاضر از تمامی متریالها و چاپهای دیگر موجود در بازار بالاتر بوده و با توجه به زمان تهیه و اقتصادی بودن در تیراژهای بالا توصیه می شود. برای مشاهده نمونه ها روی عکس کلیک کنید تا وارد گالری مربوطه شوید.

ساخت تابلو و لوح افتتاحیه و یادبود

ساخت انواع لوح افتتاحیه با بهترین متریال های فلزی و پلاستیکی در مدل های مختلف بصورت فوری حتی یک روزه و با قیمت مناسب توسط گروه تبلیغاتی اطلس قابل تهیه می باشد.گروه تبلیغاتی اطلس با در اختیار داشتن مدرنترین دستگاه های پلاکسازی ( لیزر ، چاپ روی اجسام و فلز و… ) این آمادگی رو دارد در کمترین زمان ممکن نیاز شما به لوح افتتاحیه مجموعه و شرکت خود تامین نماید.

برای ساخت لوح های یادبود افتتاحیه به صورت عمده از ورق های استیل حکاکی شده توسط اسیدکاری با قاب های پلکسی گلاس یا چوب در سایزهای 100*70 یا 50*70 استفاده می گردد.

برای مشاهده نمونه ها روی عکس کلیک کنید تا وارد گالری مربوطه شوید.

استند و پلاک رومیزی

پلاک رومیزی امروزه موارد استفاده زیادی دارد که می توان به استفاده آن در شرکتها ، بانکها ، رستورانها و… اشاره کرد. به طور کلی پلاکهای رومیزی استفاده گسترده ای دارند مانند استندهای رومیزی شماره میز یا نشان رزرو در رستوران ها، استندهای مشخصات کارمندان بانکها، موسسات بزرگ، هتل ها و… فقط گوشه ای از استفاده گسترده این محصول می باشد. به طور معمول پلاک های اصلی مشخصات از جنس فلز تهیه می گردد که بسته به سلیقه مشتری می توان از پلاکهای استیل حکاکی یا آلومینیوم چاپی استفاده کرد و پایه پلاک رومیزی هم بصورت معمول از قاب های چوبی یا پلکسی گلاس استفاده می گردد.

برای مشاهده نمونه ها روی عکس کلیک کنید تا وارد گالری مربوطه شوید.

ساخت پلاک و تابلو مطب مخصوص پزشکان

ساخت انواع تابلو مطب پزشکان با بهترین متریال های فلزی و پلاستیکی در مدل های مختلف بصورت فوری حتی یک روزه و با قیمت مناسب توسط گروه تبلیغاتی اطلس قابل تهیه می باشد. گروه تبلیغاتی اطلس با در اختیار داشتن مدرنترین دستگاه های پلاکسازی ( لیزر ، چاپ روی اجسام و فلز و… ) این آمادگی رو دارد در کمترین زمان ممکن نیاز شما پزشکان عزیز را به تابلوی سردرب دفتر تامین نماید.

برای مشاهده نمونه ها روی عکس کلیک کنید تا وارد گالری مربوطه شوید.

ساخت پلاک و تابلو وکالت و موسسه حقوقی

ساخت انواع تابلو وکالت با بهترین متریال های فلزی و پلاستیکی در مدل های مختلف بصورت فوری حتی یک روزه و با قیمت مناسب توسط گروه تبلیغاتی اطلس قابل تهیه می باشد. گروه تبلیغاتی اطلس با در اختیار داشتن مدرنترین دستگاه های پلاکسازی ( لیزر ، چاپ روی اجسام و فلز و… ) این آمادگی رو دارد در کمترین زمان ممکن نیاز شما وکلای عزیز را به تابلوی سردرب دفتر تامین نماید.

برای مشاهده نمونه ها روی عکس کلیک کنید تا وارد گالری مربوطه شوید.

پلاک مولتی استایل و تابلوهای حروف برجسته

براي ساخت انواع پلاک فوری و ارزان از مولتی استایل و برای تابلوهای حروف برجسته فلزی از استیل و پلکسی گلاس استفاده کرده که قابلیت تولید فوری و با قیمت مناسب را دارا می باشد. این نوع تابلوها عموما به صورت لیزری تولید شده و دارای کیفیت بالایی در برش می باشد.

برای مشاهده نمونه ها روی عکس کلیک کنید تا وارد گالری مربوطه شوید.

ساخت پلاک مبل ( پایه مبلی )

در این مدل کار از ورقهای آلومینیوم مخصوص جهت چاپ استفاده می شود. این نوع ورقها وارداتی بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. در پلاک مبل چاپ روی آن بصورت افست بوده و بعد از چاپ از روکش ضد خش استفاده می گردد که بسیار مقاوم بوده و به راحتی پاک نمی شود. در این مدل از پلاک برش بصورت قالبی بوده و پلاک های ارائه شده بصورت پشت چسب دار هستند. عموما پلاک مبل بصورت مستطیل دورگرد و بیضی استفاده می شود. سایز عمومی این محصول به طور معمول 2*5 است.

برای مشاهده نمونه ها روی عکس کلیک کنید تا وارد گالری مربوطه شوید.

راه های ارتباطی با ما جهت سفارش آنلاین