اتیکت سینه چیست ؟ | سفارش و ساخت اتیکت سینه | ساخت اتیکت اسم

اتیکت سینه چیست ؟ | سفارش و ساخت اتیکت سینه | ساخت اتیکت اسم

اتیکت سینه چیست ؟

اتیکت سینه یا اتیکت اسم یک نشان یا برچسب است که در لباس خارج از منزل استفاده می شود و وسیله ای است برای نمایش نام کاربری یا عنوان شغلی برای دیگران که از طریق آن بتوانند شخص مورد نظر خود را زودتر بیابند. اتیکت سینه ها بیشتر در فروشگاه ها ، شرکتهای بزرگ ، سازمان ها ، بیمارستانها ، درمانگاهها ، بانک ها ، رستوران ها و بطور کلی در مکانهایی استفاده می شود که دارای ارباب رجوع و همچنین کارمند بیشتری بوده و به نوعی تسهیل کننده ارتباط ارباب رجوع با شخص مورد نظر خود است .

کاربرد اتیکت سینه و انواع آن

اتیکت سینه های نام و عنوان ممکن است به طور موقت مانند برچسب با تصویر نمادی خاص مانند “سلام! نام من ________” باشد؛ یا ممکن است جنسی با دوام بیشتر باشد. به طور معمول می توان آن ها را بدون نام تهیه کرد تا نام کاربری بتواند دست نویس یا چاپ شود. اتیکت سینه یا اتیکتهای اسم معمولا از فلز سبک یا پلاستیکی ساخته شده و ممکن است به عنوان بج سینه اسم نیز شناخته شوند.
اتیکت سینه و شیوه های اتصال به لباس

اتیکت سینه ممکن است به وسیله ی یک آهنربا ، سوزن و … به لباس متصل گردد. اتیکت سینه آلومینیومی ، پلاستیکی یا فلزی می تواند به سفارش مشتری به وسیله هرکدام از این شیوه های اتصال به لباس وصل شوند. انواع مختلفی شیوه های الصاق عبارتند از جمله مگنت (آهنربا) ، سوزنهای قفل دار، سنجاق قفلی و… که مگنت ( آهنربا) بخاطر محکم بودن و عدم آسیب به لباس مانند سوراخ کردن از همه محبوبتر و پرکاربردتر است. حال که مزایای استفاده از اتیکت سینه های مگنتی را گفتیم بهتر است از معایب آن نیز بگوییم اتیکت های نام با پشتوانه های مغناطیسی تهدیدی مضر برای افرادیست که داری ضربان ساز در قلب خود هستند ، پیشنهاد می شود افرادی که دارای دستگاه های ضربان ساز هستند، از این شیوه الصاق استفاده نکنند و از شیوه های دیگر بهره ببرند.
لازم به ذکر است اتیکتهای اسم نیز می توانند به صورت گردنی یا به قول معروف آیدی کارت نیز مورد استفاده قرار بگیرند.

گروه تبلیغاتی اطلس به عنوان بزرگترین تولید کننده بج سینه و اتیکت سینه در کشور همواره کوشیده است ازتمام ظرفیت خود برای تولید با کیفیت ترین و بهترین محصول استفاده کند. در حال حاضر این گروه اتیکت سینه را در متریال های گوناگونی ارائه داده که می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به صفحه اتیکت سینه اطلاعات لازم را کسب نمایید و یا از طریق پشتیبانی آنلاین ، شبکه های اجتماعی و یا تماس تلفنی با کارشناسان ما ارتباط برقرار کرده و اطلاعات لازم را در مورد متریال های مصرفی در اتیکت سینه ، نحوه سفارش ، هزینه ، ساخت و تحویل را دریافت نمایید.

 

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *