نحوه ی سفارش بج سینه

نحوه ی سفارش بج سینه

نحوه ی سفارش بج سینه

نحوه ی سفارش بج سینه

نحوه سفارش بج سینه ( نشان سینه ) بدین صورت است که معمولا پس از ارسال لوگو توسط مشتری طراحی نهایی توسط طراحان ما برای مشتری ارسال می گردد و طرح مورد تایید، توسط مشتری عینا و دقیقا اجرا می گردد. برای ارسال لوگوی خود می توانید از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی مانند تلگرام که لینک آن در پایین صفحه قرار گرفته استفاده نمایید.

 حداقل سفارش بج

حداقل سفارش بج سینه های فلزی 10 عدد است. با توجه به هزینه های جانبی تولید امکان تولید کمتر از این تعداد به نفع مشتری و همچنین تولید کننده وجود ندارد. در بج سینه های چاپی نیز با توجه به هزینه چاپ و رزین آن نیز پیشنهاد می شود در تیراژ بالاتر از 50 عدد سفارش دهید .

رنگبندی و لعاب

تمام بج های تولیدی توسط گروه تبلیغاتی اطلس دارای پوشش آبکاری بوده که بطور معمول از آبکاری طلا، نیکل و مسی استفاده می گردد.

نحوه ی اتصال بج به لباس

شیوه ی اتصال بج به کت معمولا بصورت سوزنی بوده که دارای یک کلیپس بوده که در پشت لباس تعبیه می شود. شیوه ی دیگر آهنربا یا همان مگنت است که بصورت مغناطیسی عمل می کند.

لیست قیمت بج سینه

قیمت فروش بج سینه بسته به تعداد سفارش انواع آن متفاوت است ( برای مشاهده انواع بج سینه می توانید به صفحه بج سینه مراجعه نمایید) . ولی به طور کلی همان طور که گفتیم حداقل سفارش بج سینه 10 عدد بوده که قیمت این تعداد برای کارهای مات  وبراق ، رنگی ، پلی استر و مگنتی متفاوت از یکدیگر بوده و بر حسب سایز کار نیز تغییر می کند . هر چه تعداد سفارش بیشتر باشد قیمت آن نیز دارای تخفیف بیشتری است.

انواع بج سینه

در پایان برای مشاهده انواع بج سینه و انتخاب مدل مورد نظر خود می توانید به صفحه نحوه سفارش بج سینه مراجعه نمایید و پس از انتخاب مدل مورد نظر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه ی سفارش بج سینه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *