بج سینه بیمه ایران

ریال990.000

بج سینه بیمه ایران بصورت فلزی برنجی با آبکاری طلای ۲۴ عیار با استفاده از تکنیک اسیدکاری و برشکاری توسط گروه تبلیغاتی اطلس بزرگترین سازنده انواع نشان سینه در کشور تولید می گردد.

قیمت برای تعداد زیر 5 عدد و خرید بصورت آنلاین می باشد برای تعداد بالای 5 عدد و قیمت نهایی با ما تماس بگیرید.

دسته:

توضیحات

بج سینه بیمه ایران بصورت فلزی برنجی با آبکاری طلای ۲۴ عیار، با استفاده از تکنیک اسیدکاری و برشکاری توسط گروه تبلیغاتی اطلس بزرگترین سازنده انواع نشان کت بیمه ایران در کشور تولید می گردد.

امروزه استفاده از بج سینه سازمانی در شرکت ها و سازمان های بزرگ نظیر بانک ها و ادارات بسیار مرسوم است. این کار به نوعی نمایش و تلاش برای بهبود برندینگ در حوزه سازمانی است. از این رو گروه اطلس به عنوان قدیمی ترین تولید کننده بج سینه شرکتی و  سازمانی در تمام این سالها کوشیده است. در حوزه کاری تخصصی خود، یعنی تولید انواع بج سینه با معروفترین نهادها و سازمانها همکاری مستمر داشته است. این مجموعه همواره خود را به عنوان یکی از اصلی ترین تامین کننده های بج سینه در تمام این سازمان ها از جمله بیمه ایران، چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم معرفی کرده است.

قیمت برای تعداد زیر 5 عدد و خرید بصورت آنلاین می باشد برای تعداد بالای 5 عدد و قیمت نهایی با ما تماس بگیرید.

برای مشاهده انواع بج سینه و نمونه کارهای ما می توانید به قسمت بج سینه وبسایت مراجعه نمایید. در صورت نیاز به طرحی متفاوت از بج فوق با ما تماس بگیرید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.


اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “بج سینه بیمه ایران”