لوح تقدیر آلومینیوم چاپی

لوح تقدیر آلومینیوم چاپی


Portfolio Description

ساخت انواع لوح تقدیر آلومینیوم چاپی

در این قسمت می توانید نمونه های لوح تقدیر آلومینیوم چاپی تهیه شده از آلومینیوم کوتینگ شده درجه یک وارداتی را مشاهده نمایید. شیوه ی ساخت لوح تقدیر آلومینیومی به صورت چاپ سابلیمیشن است. این نوع آلومینیوم در 2 رنگ طلایی و نقره ای بصورت مات و آینه ای موجود می باشد . از مزایای استفاده از این مدل کار میتوان به عدم محدودیت در تعداد رنگ به کار رفته بر روی لوح ، ماندگاری بسیار بالا بدون تغییر در رنگ و شکل ظاهری در طول زمان و زمان آماده شدن بسیار کم اشاره کرد.

جعبه های جیر پر کاربردترین جعبه های مورد استفاده در این نوع لوح تقدیرها است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوع لوح تقدیر و یا مدلهای دیگر می توانید به صفحه سفارش لوح تقدیر فوری مراجعه نمایید.

گروه تولیدی اطلس به عنوان بزرگترین و قدیمی ترین تولید کننده مستقیم لوح تقدیر آلومینیوم چاپی در کشور با در اختیار داشتن مدرنترین دستگاههای صنعت پلاکسازی ( لیزر ، چاپ روی فلزات و سیستم های اسیدکاری ) این آمادگی را دارد نیاز شما مشتریان گرامی رو در کمترین زمان ممکن با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تامین نماید.

گروه اطلس به عنوان یکی از قدیمی ترین و کامل ترین مجموعه های تولیدکننده و دست اول صنف پلاکسازی در این سال ها همواره کوشیده است در زمینه ساخت و تولید انواع پلاک ، نشان سینه ، لوح تقدیر و.. نیازهای همکاران گرامی در صنف تبلیغات را پوشش داده و به عنوان مجموعه ای خوشنام در این صنف شناخته شود. به همین منظور از تمام همکاران در صنف تبلیغات دعوت به همکاری نموده و آمادگی خود را جهت تامین نیازهای شما عزیزان اعلام می داریم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت ساخت لوح تقدیر می توانید با ما تماس بگیرید یا از طریق پشتیبانی آنلاین سایت و راه های ارتباطی شبکه های اجتماعی که در پایین صفحه قابل رویت است بصورت آنلاین مشورت بگیرید.