چاپ روی هودی

هودی چیست ؟

هودی از البسه پوشیدنی بوده که بصورت جلوبسته و در دسته پوشیدنی های اسپرت قراردارد. این پوشش عموما برای فصل های نسبتا سرد بوده که البته اگر ضخامت مناسبی را دارا باشد در فصول زمستان نیز می توان بعنوان پوششی گرم استفاده نمود.

چاپ دیجیتال یا جوهر افشان روی پوشاک

چاپ روی پوشاک از روش های گوناگونی مانند چاپ سیلک ، سابلیمیشن ، لیبلی و دیجیتال صورت میگیرد که بهترین آن چاپ دیجیتال روی پوشاک می باشد . چاپ دیجیتال به روش جوهر افشان صورت گرفته که این امر باعث نفوذ رنگ به بافت پارچه و نیز با عملیات ثبیت پس از چاپ ماندگاری بالایی را دارا می باشد.

سفارش چاپ روی هودی | سفارش چاپ روی سویشرت

چاپ هودی و یا چاپ سویشرت کلاهدار مدتی است که به لطف دستگاه های چاپ دیجیتال روی پوشاک در ایران نیز توسعه یافته است تا افرادی که به دنبال پوشش مناسب و با طرح مورد دلخواه خود هستند ، بتوانند با چاپ طرح دلخواه خود روی هودی و یا سویشرت ، پوششی با سلیقه دلخواه خود داشته باشند.

سفارش چاپ روی هودی در گمترین زمان ممکن و با دستگاه های تمام دیجیتال روی پارچه های ۱۰۰ در۱۰۰ پنبه ای ضخیم صورت میگیرد که علاوه بر  ماندگاری و وضوح طرح چاپی ، پوشش گرم و مناسبی برای فصول سرد سال می باشد.

جهت سفارش چاپ هودی یا چاپ روی سویشرت کلاهدار می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس گرفته و طرح خود را ارسال فرمایید. سفارش شما در کمترین زمان آماده و هرجای ایران که باشید ارسال می گردد.