پنج عنصر مهم در طراحی بج سینه

پنج عنصر مهم در طراحی بج سینه

پنج عنصر مهم در طراحی بج سینه

پنج عنصر مهم در طراحی بج سینه اختصاصی

در مقاله قبل درباره اهمیت بج سینه در برند سازی صحبت کردیم. اکنون می خواهیم پنج عنصر مهم در طراحی بج سینه اختصاصی مهم هستند را بررسی کنیم. اگر با بج سینه و اهمیت آن آشنا نیستید به شما پیشنهاد می کنیم قبل از هر چیز مطلب بج سینه چیست؟ را مطالعه نمایید تا با اهمیت آن در دنیای امروزی بیشتر آشنا شوید.

عناصر مهمی که باید در طراحی بج سینه شرکتی خود رعایت کنید

1. با لوگو و رنگ مناسب شروع کنید

با بخش بازاریابی خود کار کنید تا مطمئن شوید که به روزترین راهنمای سبک شرکت را دارید. باید مطمئن شوید که نشان‌های شرکت شما از رنگ‌ها، فونت‌ها و لوگوی درست شرکت استفاده می‌کنند. بسته به طرح نشان سینه، می توانید شعار شرکت خود را نیز درج کنید.

به سایر مواد بازاریابی فعلی که شرکت شما تولید می کند نگاه کنید. چه ایده‌هایی را می‌توانید از آن مواد قرض بگیرید، و چگونه می‌توانید موضوعی را که در تلاش‌های برندسازی موجود می‌بینید، به‌طور مداوم اجرا کنید؟

2. افکار زیاد و متنوعی را در طراحی قرار دهید

وقتی شروع به فکر کردن در مورد نشان های شناسایی خود به عنوان یک ابزار بازاریابی و نه فقط شناسایی می کنید، به احتمال زیاد روش طراحی آنها را تغییر خواهد داد. اولین چیزی که می خواهید مردم وقتی به نشان های شما نگاه می کنند ببینند چیست؟ چه چیزی را می خواهید آنها در مورد آن به خاطر بسپارند؟

اگر یک طراح داخلی ندارید، ممکن است ارزش تلاش شما را داشته باشد که یک طراح مستقل یا قراردادی استخدام کنید تا در توسعه طراحی نشان با شما همکاری کند. شما می‌خواهید نشانتان جذاب و کاربردی باشد، نه فقط برای اینکه مطمئن شوید همه کادرها را در مورد آنچه می‌خواهید اضافه کنید علامت بزنید. در مورد نحوه طراحی بج سینه گزینه های مختلفی وجود دارد، بنابراین چندین نمونه ایجاد کنید و ببینید کدام یک پیام برند شما را به بهترین نحو منتقل می کند. به یاد داشته باشید که آن را بیش از حد شلوغ نکنید. بیاد داشته باشید شما می خواهید آن را به یاد ماندنی کنید.

3. هر دو طرف را به خاطر بسپارید

اگر قصد استفاده از اتیکت سینه پرسنلی را دارید و فقط از یک طرف نشان شناسه خود استفاده می کنید، فضای ارزشمند زیادی را از دست داده اید. استفاده از هر دو طرف اتیکت سینه، میزان اطلاعاتی را که کارت شما می تواند مدیریت کند، دو برابر می کند.

همچنین می‌توانید از پشت اتیکت برای درج اطلاعات یا یادآوری‌های مهم برای کارمندان خود استفاده کنید، مانند شماره‌هایی که باید در مواقع اضطراری دپارتمان شرکت خود تماس بگیرید.

4. از جهت گیری به نفع خود استفاده کنید

آیا به نظر شما نشان های سینه کاملاً افقی هستند؟ یا عمودی؟ حقیقت این است که آنها می توانند هر دو باشند، بنابراین اجازه دهید نشان شما با هر جهتی که به بهترین وجه برای لوگو و برند شخصی شما مناسب است کار کند. یک لوگوی عمودی معمولاً روی یک نشان عمودی بهتر کار می کند، همانطور که یک لوگوی افقی به احتمال زیاد روی یک نشان افقی بهتر به نظر می رسد. شما می خواهید مطمئن شوید که لوگو با کشش یا فشار دادن آن در فضایی که کاملاً مناسب نیست، بیرون نمی آید یا متناسب نیست.

به یاد داشته باشید، اگر دیگران نمی توانند آن را ببینند، برای شما مفید نیست. انعطاف پذیر باشید و مایل به آزمایش با جهت گیری باشید تا مطمئن شوید که به بهترین وجه استانداردها و اهداف برندسازی شما را برآورده می کند.

5. نشان خود را با دوام بسازید

بج های لباس باید بادوام باشند، و این مورد به‌ ویژه زمانی که به‌عنوان ابزار بازاریابی یا برندسازی استفاده می‌شوند، صادق است. شما می خواهید نشان های لباس شما پر جنب و جوش باشد و لبه ها نباید فرسوده یا فرسوده به نظر برسند. یکی از راه‌های حفظ ظاهر بهتر نشان‌ها، انتخاب مواد با ماندگاری بیشتر مانند بج های سینه فلزی یا اتیکت سینه ساخته شده از آلومینیوم است. تکثیر اینها نه تنها از یک کارت شناسایی کاغذ چند لایه استاندارد دشوارتر است، به این معنی که برای کسب و کار شما ایمن تر هستند، بلکه همچنین سایش کمتری نشان می دهند و رنگ های خود را بهتر حفظ می کنند، که در هنگام به نمایشگذاشتن برند خود مهم است.

حتی زمانی که از مواد بادوام استفاده می کنید، نشان های خود را ترجیحا روکش کنید تا دوام بیشتری داشته باشند.

بهترین نشان خود را در معرض نمایش قرار دهید

وقتی یک بج سینه سفارشی ایجاد می‌کنید که عالی به نظر می‌رسد و برند شرکت شما را تقویت می‌کند، توجه بیشتری به جزئیات نشان می‌دهید که شرکت شما را در بهترین نور ممکن نشان می‌دهد، می‌تواند تأثیر بسیار خوبی برای افرادی که خارج از محل کار شما هستند ایجاد کند.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *