اهمیت استفاده از بج سینه در برندینگ

اهمیت استفاده از بج سینه در برندینگ

اهمیت استفاده از بج سینه در برندینگ

اهمیت استفاده از بج سینه در برندینگ شرکتها و سازمانها

قبل از صحبت از هرچیزی درباره استفاده از بج سینه در برندسازی می توانید از مقاله بج سینه چیست؟ در مورد این محصول و دلیل استفاده از آن آشنایی کامل را بدست آورید و سپس برای آشنایی بیشتر با متریال های مصرفی در بج سینه به صفحه بج سینه بروید و سفارش و ساخت بج سینه اختصاصی خود را بعد از انتخاب نمونه جنس و مدل مدنظر به ما بسپارید.

چرا بج سینه در برندسازی مهم است؟

بج های سینه ممکن است فوراً به‌عنوان ابزار برندسازی به ذهن خطور نکنند، اما اگر از نشان‌های شرکت خود به عنوان بخشی از تلاش‌های کلی برندسازی خود استفاده نمی‌کنید، فرصت فوق‌العاده‌ای را از دست داده‌اید. در حالی که ممکن است آنها را راهی ساده برای احراز هویت یک کارمند، اجازه دسترسی به مناطق خاص یا فراهم کردن دسترسی به بازدیدکنندگان در نظر بگیرید، نشان‌سینه ها می‌توانند نقش بسیار بزرگ‌تری ایفا کنند البته اگر به آنها اجازه دهید.

بج های سینه سفارشی، می‌توانند به بیان بیانیه‌ای در مورد شرکت شما کمک کنند و به عنوان توسعه ابتکار برندسازی فعلی شما عمل کنند. و از آنجایی که این هزینه‌ای است که از قبل باید انجام دهید، چرا کمی زمان و فکر برای ایجاد نشان‌های سینه سفارشی برای برند شرکت خود صرف نکنید تا مطمئن شوید که با بقیه برند شما سازگار هستند؟

چرا باید به نشان های سینه توجه بیشتری کنید؟

اگر شرکت شما از بج سینه استفاده می کند، این نشان ها توسط افراد مختلف در طول روز مشاهده می گردد. به ندرت پیش می‌آید که شخصی تمام روز در دفتر بماند و هر بار که کارمندی بیرون می‌رود، فرصتی برای تقویت تلاش‌های شما برای برندسازی است. چه کارمندان شما در یک کنفرانس شرکت کنند، یا با یک مشتری احتمالی ملاقات کنند یا فقط در طول ساعت ناهار خود در پارک قدم بزنند، نشان سینه اختصاصی شرکت شما در نهایت در مکان های عمومی دیده می شوند. و هنگامی که مهمانان به مرکز شما می‌آیند، نشان برند شما را نصب می کنند به این معنی که شما یک راه دیگر برای بازاریابی برای آنها دارید.

تشخیص اینکه این بج سینه ها چیزی بیش از یک دستگاه امنیتی داخلی هستند و در واقع می‌توانند به عنوان یک ابزار بازاریابی عمل کنند، به تصمیم‌گیری شما در نحوه طراحی آنها کمک می‌کند.

ما به شما توصیه می کنیم به جای ایجاد یک کارت شناسایی استاندارد با فضای خالی زیاد و عکس یک کارمند، یا یک کارت مهمان ساده، به طراحی نشان های شناسایی خود مانند سایر دارایی های بازاریابی نزدیک شوید. برای انجام این کار، در آینده ای نزدیک به پنج عنصری که می‌توانید برای ایجاد یک بج سینه سفارشی که از برندسازی شرکت شما پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید خواهیم پرداخت.

Share this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *